סרבנות? הרמטכ"ל ממזער נזקים: "עלינו לצופף שורות"

קובי פינקלר No Comments on סרבנות? הרמטכ"ל ממזער נזקים: "עלינו לצופף שורות"

הרמטכ״ל ומפקד חיל האוויר קיימו הערב (ג') מפגש עם 18 מפקדי ולוחמי צוות אוויר במילואים ממגוון טייסות חיל אוויר. הרמטכ״ל שוחח עם המפקדים אודות ההכרח שבמניעת הסרבנות והקריאות לסירוב, שמירת מוכנותו של צה״ל, כשירותו ולכידות שורותיו.

צילום: דובר צה"ל
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרמטכ״ל הרצי הלוי ומפקד חיל האוויר קיימו הערב (ג') מפגש עם 18 מפקדי ולוחמי צוות אוויר במילואים ממגוון טייסות חיל אוויר. ברקע איומים של עשרות טייסי קרב במילואים על סירוב לבוא לאימונים הקבועים במחאה על הרפורמה במערכת המשפט.

הרמטכ״ל שוחח עם המפקדים אודות ההכרח שבמניעת הסרבנות והקריאות לסירוב, שמירת מוכנותו של צה״ל, כשירותו ולכידות שורותיו. הרמטכ״ל אמר במהלך המפגש: ״ביטחון מדינת ישראל וכשירות צה״ל נשענים עליכם – אנשי המילואים. מסיבה זו בדיוק, צריך לצאת יחד באמירה ברורה – סרבנות איננה על הפרק. אנו נוסיף להיות כאן יחד לתמיד באימונים, במבצעים ובמלחמות".

הרמטכ"ל תקף את השרים קרעי ודיסטל-אטבריאן שגינו את הסרבנים: "בימים האחרונים אני שומע גינויים ואמירות פוגעניות כלפי משרתינו במילואים. אמירות אלה אינן מקובלות ואין להן מקום, בוודאי לא כלפי אלו המסכנים חייהם בפעילות מבצעית בכל הגזרות ומתייצבים לכל גיחה חוצת גבול. עלינו "לצופף שורות" למול המשימה המשותפת לנו לשמירה על ביטחון מדינת ישראל.״

הרמטכ"ל ייפגש מחר (ד׳) אחה"צ עם מפקדים במילואים מיחידות השדה, אמ"ן, חה"י ומגוון יחידות צה"ל. בבוקר יבקר באיזור יהודה ושומרון על רקע אירועי ג'נין, שכם, חווארה ובפיקוד המרכז.



0 תגובות